tiistai 15. tammikuuta 2008

En lähetä sähköpostia Seppo Varjukselle. En lähetä sähköpostia Seppo Varjukselle. Siispä...

Ilta-Sanomien kolumnisti Seppo Varjus kertoilee tämän päivän kolumnissaan (luultavasti imaginäärisistä) miespuolisista tuttavistaan, jotka naisiin tutustuessaan kertovat väärän ammatin ja testaavat naisten reaktioita. Miinanraivaaja YK-joukoissa saa kuulemma naiset villiintymään, verovirkailija häipymään vähin äänin.

Naispuolista tällaiseen ihmiskokeeseen pystyvää henkilöä Varjus ei ole koskaan tavannut. Heitä ei siis ole, hän epäilee.

Seppo hei, eikö mikään kello kilkata?

3 kommenttia:

Ana kirjoitti...

ttu mä oon miinanraivaaja YK-joukoissa hei SEPPO! SEPI HEI! SEP... no voi helevetti ku juokseekin lujaa. SEEEEEPIIII!

Rooibos kirjoitti...

Minä olen norjalainen lentoemäntä. Tai olin jossain vaiheessa ulkomailla. Mutta ehkä Seppo ei ole ollut ulkomailla? Tai sitten hänelle meni läpi se, että Norjassa lentoemännillä ei ole pituusrajaa.

Kaura kirjoitti...

Mä olenkin Über Megabeibe Exkutituksellinen Alastonmalli Omaishoitaja Help Author Enkineeri. Ja tarjoan Urpolle kukkia lokissani!